tirsdag 31. mai 2011

Stilaset er på vei ned..


Og nå kan vi snart se hvordan huset ser ut på ordentlig.. I morgen flytter vi inn, og det er kun småting som gjenstår. Vann og strøm er nå på plass..
Peisen under montering, nå har hele kommet opp og bilder kommer.. 
Kjøkken ved oppvaskbenken, med innebygde hvitevarer som ovn, micro ol.. 
Øya mangler nå bare platetoppen og den kommer i midten her..

Ventilator er bygget inn, måtte dessverre bli en nedsenket boks ettersom det var så mye bjelker i veien. I tilegg skal det ved ledningen sitte et øye, en komfyrvakt som er påkrevd, og det var en lite fin boks.. 
Her er en titt inn i vaskerommet i andre etasje. Der blir det en deilig lang arbeidsbenk. Tørketrommel skal under benken, den bare står der oppå pga plassmangel... 

Flere bilder kommer etterhvert, men vet ikke helt når vi kommer på nett...

I morgen er dagen her og vi er SÅÅ modne!


post signature

1 kommentar:

  1. Så flott det blir! Har kikket meg rundt litt på bloggen din nå. Huset ditt blir rålekkert!
    Spennende og bygge hus. Noe jeg drømmer om i fremtiden :)
    La meg til som følger jeg. Må få med meg videre også!
    Ha ei fin helg!
    Klem Ingunn

    SvarSlett