onsdag 4. mai 2011

Kjedelig stadium av byggeprosessen...

I disse dager er det litt kjedelig å vise bilder fra huset, veldig mye usynlige ting som skjer. Blant annet legges det rør, rør og atter rør...
Vannrør..



Elektrikerrør

Mere vann og avløp...

Taket ved inngangspartiet er lagt, og nå ser søylen om mulig enda finere ut. Er såå glad jeg fant disse..

På sørveggen er det satt opp kasser over vinduene. Her skal utvendige persienner skjules i fasaden. Er spent på hvordan det blir seende ut til slutt, har bare sett utenpåliggende på andre hus...

Lufting er laget i takutstikk..

Ventilasjonskanaler begynner å komme på plass..

Mere ventilasjon..

Og enda mere vannrør. Dette er fordelingsskapet til vannbåren varme..

Lekter har kommet opp på taket..

Takrenner og beslag er påbegynt..

Og til og med prøvelagt noen takstein. Blir gøy å se huset ferdig med takstein :) Får litt mer rett tyngdepunkt da...

Til helgen skal datteren vår konfirmeres, så jeg er nok litt ukonsentrert i forhold til blogg nå. Jeg har også et par spennende ting som jeg gleder meg til å vise frem nå som hører til finishen, må bare få tatt bilder først...

Kom mai du skjønne milde!


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar