tirsdag 10. mai 2011

Krystall i trappa..

Øverst i trappa kommer denne lampa til å henge, og jeg kan si med en gang at jeg gleder meg ikke til å skifte pærer... Men jeg gleder meg over hvor fin den er :) Krystaller henger i fiskeline. Første bildet er fra nettsiden til Lampehuset, og det andre er fra butikken, med en forferdelig bakgrunnsvegg dessverre..

 Detta blir berre lækkert..

 Ellers i huset: membran på våtrom..
Isopor, plast og vannvarmerør. Her kommer det påstøp på torsdag.
Er stadig noe man må passe på i prossessen, skulle hente dører idag som jeg trodde var kommet for to uker siden. De fant ut at den ikke var bestillt hos fabrikken forrige uke, så den får jeg iløpet av neste uke.. Godt det ikke var veldig hastverk..


post signature

3 kommentarer:

  1. Artig å følge med Helena. Dette huset kommer til å bli like fargerikt og flott som deg selv.
    Krystall lampen er jo bare typisk. :)

    SvarSlett
  2. Krystall lampen er nydelig! Har siklet på den selv :-) Vi bygger hus selv, så er moro å se andre også blogge om dette :-)

    SvarSlett
  3. Heisann!
    Spennende blogg! Kikker etter krystallampe eller iallefall ei med litt lengde på for å ha i trappa oss å. V bygger også nytt nå og velger hus UTEN noe innbygde spotter i tak!! Noen flere? :) Du vet vel ikke hva den Krystallampen heter annet enn den er fra Lampehuset?

    SvarSlett