torsdag 31. mars 2011

Oppdatering plate + litt hyggeligere ting :)

Ja da var det på tide med en oppdatering på plata til huset, men den kommer nederst. Først er det litt hyggeligere å se at det kommer litt vårfarger inn i heimen, selv om det snør!!! idag.

Koser meg stadig med tente lys på kvelden, disse lilla/rosa fant jeg på Skeidar....


Der hadde de også krukker med blått mønster, og kuler som jeg glemte å ta bilder av. ( De hadde også i sort, men ettersom disse blir et tilskudd i min allerede eksisterende samling så måtte det bli blått). Samlingen kan du se her , og mens jeg lette etter linken så fant jeg ut at det var absolutt rom for forbedringer på denne bloggen... også...




Her er litt bilder fra gårsdagen, har ikke vært ute i snøværet ennå idag og tatt bilder. 
Først forskaling til garasjen, med armering og isolasjon.

Membranduk sveiset over hele plata, og enda mer isolasjon... spennende ikke sant, hehe..

Gasstanken er på plass, lurer veldig på hvor lekkert det blir å ha det grønne lokket midt i hagen!!!

Flere oppdateringer kommer... Stay tuned....



post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar