søndag 21. februar 2010

Fra Sverige via nett til Bergen + STOR overraskelse

Ingenting er så vakkert som Sølvplett.. Har samlet i mange år. Dette fikk tak i hos Irenes second hand.. Hun har veldig gode priser.. Syntes de fruktknivene var såå søte, og så var de samme mønster som jeg har i bestikk fra før...smil...
Gamle kjøkkenhåndklær i god linkvalitet er lekkert, nå er det i hus... og noen putetrekk og laken med monogram, får se hva jeg skal gjøre med de. Damen hos Fågel Blå Butik har også bra priser...
Ser dere det blanke ved siden av.. det er overraskelsen..
Igår hadde jeg min gode venninne på middag, lørdagskos og maratonskravling... Hun hadde tenkt å ta med blomster, men så tok hun med dette vakre sølvplett lokket. Gjett om jeg ble glad og overrasket!! Tusen ganger bedre enn blomster, selv om jeg liker det også altså..hi hi
Idag er det skikkelig slappedag her hos oss, og restemiddag, deilig....

Ps. driver å tester ut de nye fotokunnskapene som vi får fra Drea, håper det hjelper...

Måtte lage bildene mindre for de synes ikke i stort format på min blogginnstilling, snart på tide å gjøre noe med det..


post signature

2 kommentarer:

  1. Skjønner du ble glad for den gaven :-) Koffertene var veldig fine de også! Ha en fin søndag.

    SvarSlett
  2. Så flotte ting du har kjøpt!
    Nydelig med sølvplett og utrolig stilig med linhåndklær!

    Ha en fin uke!

    Klem Lene

    SvarSlett