mandag 21. desember 2009

Julestrømper

Hos meg har juletreet vært pyntet siden begynnelsen av desember, jeg vil kose meg med jul denne måneden og ikke i januar, da ryker det ut..dvs opp på loftet:) Men dere får se flere bilder av det imorgen. Nå vil jeg vise dere julstrømpene her i huset..


En vakker dag vil jeg ha en peishylle å henge julestrømpene opp på, men har lurt litt på hvordan uten å lage hull i peisen..Hos Fru Blomst fant jeg løsningen, støtter med krok, de var veldig greie synes jeg.

De er tunge så de klarer å holde strømpa selv om det blir litt pakker i den. Her ser dere min julestrømpe som jeg har hatt fra jeg var liten, den hang alltid på senga mi. Den er liten iforhold til dagens, men jeg syntes det fikk plass til så mye i den.. Den fine pakken og lappen som stikker opp har Gunhild laget..heldige meg..

Disse tre er ungenes sine, jeg sydde de når de var små, hadde julestrømpeproduksjon en periode... Og selv om de er større enn min, får jeg sjelden plass til alt jeg vil ha oppi de.. hmmm kanskje jeg overdriver en smule, hi hi...


post signature

1 kommentar: