tirsdag 8. desember 2009

Endelig kommer det første juleinnlegg...

I år ble det en veldig enkel adventsstake, et stk sølvfat, 4 lys m tall i lærsnor og blingstener rundt omkring..




Disse steinene kommer igjen i noen lykter også og i en gardin!!, det får du se senere..


Disse to lysene har sønnen min støpt, de er smale som juletrelys... De brant dessverre fort ned..



Denne engelen har svigermor malt, jeg synes den er nydelig.. fatet har  jeg hatt i mange år, men kuppelen er ny. Har ønsket meg en lenge men tenkt at de ser så skjøre ut... denne hørte egentlig til en veldig tung bunn som manglet så da fikk jeg den for 10kr!! Da gjør det jo ikke noe om den er skjør...




post signature



2 kommentarer:

  1. Ja, eg har kje så mykje igjen eg no, så ;) Sit å lager innhaldsliste og slikt :)

    SvarSlett
  2. Veldig heldig med det kjøpet!!!
    sÅ IKKE FORRIGE INNLEGG FØR NÅ, LEKKERT, RETT OG SLETT SUPER-LEKKERT!
    dU ER BARE FLINK (ops store bokstaver har byttet med små, ja,ja, du skjønner vel...)

    Hva slags utdannelse får du nå? blir du noe innrednings......?

    Ha en fin tirsdag!

    Klem fra Lene

    SvarSlett