søndag 4. oktober 2009

Deilig frokost

Denne dagen begynte m en deilig frokost i form av omelett, vaniljete og Vakre Hjem & Interiør.
Tekoppen er The Well/The Friendly Village av Johnson Bros, og de har jeg hatt i sikkert 20 år. Synes fortsatt de er fine:)
Tehetten er jeg avhengig av, den holder teen varm i kanna lenge.. Denne kjøpte jeg på Living for noen år siden, tror faktisk jeg har sett en veldig lik en på Home & Cottage..
Denne gamle tekannen fant jeg på Vaksala Torg i Upsala mer enn 20 år siden. Tjue kroner betalte jeg for den. Jeg er så fornøyd med den at når lokket knuste for noen år siden så kunne jeg ikke kaste den, den måtte limes.
Denne lille fløtemugga er pressglass, jeg synes den er søt. Den fant jeg på Minde skoles loppemarked i vår. Kan styre min begeistring for overfylte loppemarkeder, men denne er anderledes, ettersom jeg bor i nærheten, så er dette "mitt" loppemarked.Helgen 17-18. okt er det loppemarked der igjen. Gleder meg:)


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar