tirsdag 26. januar 2010

Deilig med stor gang...


Fant plutselig ut at jeg måtte rydde og pynte gangen litt her.. mye koseligere å komme hjem nå:) Tulipanene holder seg lenge her for det er litt kjølig...

Under bordet står en stor sinkbalje, den samler opp alle fotballer, bare må ha det! med to fotballgutter i hus..


En liten sittebenk og noen knagger til gjester.. til venstre står to skohyller og til høyre for døren har vi 2m garderobe med speil. Den rommer det meste. I tillegg har vi et lite kleskott to trappetrinn opp..

Kjøpt på Kid en gang i tiden..

I dette nettet ligger flere nett, som brukes til handling, skiftetøy på skole og der det måtte behøves.. Litt godlukt ved siden av fra Riviera Maison..

Tilslutt har jeg denne sinkbøtta til å samle opp paraplyer.. bor jo i Bergen må vite, he he. Den er høyere bak, tror kanskje det er en slags skuffe m beholder som ble brukt til koks før i tiden...


post signature

5 kommentarer:

  1. Så fint du har gjort det i gangen din. Nydelig og delikat, lurt med den fine zinkbøtta til de "stygge" fotballene!

    Ha en fin uke!

    Klem Lene

    SvarSlett
  2. Synes du sa at ting går tregt med deg, men siden jeg kom inn i hjemmet ditt for 1 1/2 år siden, har det no skjedd store forandringer :) har det så fint att :)

    SvarSlett
  3. Jeg tenkte på deg ja. Helt seriøst tenkte jeg på Helena R og hadde tenkt å skrive det i bloggen. Nå må du sende meg mail Helene tenkte jeg å skrive å linke til deg, men så tenkte jeg at jeg skal ikke si hvem som handler uten at de vet det selv ;)
    Kommer ikke inn på mailen min i kveld.
    Klem

    SvarSlett
  4. Hei, var innom deg tidligere, litt flaut å si, men jeg husker ikke om jeg kommenterte.....jeg vil jo gjerne besøke alle som kommenterer hos meg...og etter en hel arbeidsdag foran pc, og siden hele kvelden på blogg, må jeg innrømme at jeg er på bærtur...

    Kjempelurt med zinkbøtte til fotballer...og koksbøtte til paraplyer var supert...det trenger jeg også...
    Ha en fin kveld, klem,M

    SvarSlett
  5. Så utrolig fin gang du har :) Fikk litt vårfølelse egentlig, med det bildet med tulipanene på :) Snakkes i morgen på skolen.

    SvarSlett