torsdag 19. november 2009

En liten titt i vinduskarmen



Først må jeg vise dette nydelige serviset som jeg nevnte tidligere. Jeg fant det utrolig nok på Sparkjøp. Koppen er stor og god å drikke av, er såå glad jeg fant de. Perfekte til brunch i helgen, og da liker jeg også litt større asjetter, så denne lille middagstallerkenen er grei til det.





Dette er den ene vinduskarmen i tv-stua, den er så liten, ikke mye jeg får plass til der.

Disse to neste er i stuen, har to like urner med eføy i et trefagsvindu. Fant også disse to gamle rammene på loftet, tror de er snart 20 år gamle, må finne noen bilder til de og bytte plast/glasset. Er blitt helt gul med årene, hvis jeg ikke finner glass som passer så bruker jeg bare overheadplast..




























post signature






2 kommentarer:

  1. Så koselige bilder, veldig fint servise du har funnet...har desverre nok servise, men ønsker meg flere allikevell...men det finnes vel noen grenser...he,he...ha en fin helg!

    SvarSlett
  2. Skjønn kopp! Jeg skal helt klart innom og tiite på spa kjøp her i Arendal...

    Ha en god helg!

    Klem fra Lene

    SvarSlett