torsdag 5. mai 2011

Transformasjon...


Husker dere denne??
Nå er den ferdig, og står trøkket inn på loftet her vi bor foreløpig... Jeg ble så fornøyd med den, ble enda bedre enn jeg så for meg..


Tataa.... Måtte bruke blits, så den er ikke blank selv om det ser slik ut, Den er matt. Og for de som ikke har fått det med seg så skal denne brukes til baderomsmøbel på gjestebadet i første etasje. Bilder kommer senere med plassering på rett sted, og med vaskekum montert..

Hull for vasken er klart..  

Tror denne blir såå bra, og med gråsvarte blanke fliser både på gulv og tak... Var det noen som snakket om den hvite trenden, jeg tror jeg datt av den jeg ;))



Mannen ute på jobb igjen nå, så nå må jeg ha oversyn med byggeprosjektet, og når han kommer tilbake er det jo nesten ferdig, hehe...


Gleder meg over alle små og store detaljer!


post signature

1 kommentar:

  1. Wow, den var superfin!! Gleder meg til å se mer!
    Hilsen Ellen :)

    SvarSlett