onsdag 13. april 2011

Første etasje på plass - med vinduer og alt...

Igår pøsregnet det selvfølgelig hele dagen, så da skjedde ikke så mye på huset som vi hadde håpet, men idag har det skjedd desto mer.... Hele første etasje står nå ferdig, og idag har jeg gått rundt inni rommene og kjent på hvordan de er... alt ser så smått ut..

Her kommer det noen bilder, litt vanskelig å ta bilder pga stillas og diverse ting som står i veien...

Her står veggene fortsatt på traileren..

Her heises de på plass, med vinduer satt inn på fabrikken. Dette er stuevindu/terrassedør..

Her er baksiden..

Betongplata til høyre er terrassen..

På denne veggen i stua kommer peisen, mellom vinduene... En sofa på hver side.. ser det for meg, hehe

Garasjeporten..

Sørsiden...

Terrassen igjen, gjett om jeg gleder meg til å kose meg der, under tak...


Klatret opp på stillaset, og det blir en herlig utsikt fra balkongen, med fjorden i det fjerne...

Kjøkkenet i perspektiv...

Stuen mot kontoret i perspektiv..


Ps. Hvis du klikker på bildene så får de se de i stor størrelse.


Kommer med ny oppdatering imorgen, for nå skjer det mye hver dag :))



post signature

1 kommentar:

  1. Hei

    Tillater meg å spørre om du vil titte innom vår nystartede blogg. Håper å kunne skape et trivelig samlested for oss med husbyggerinteresse. Blir spennende å følge progresjonen!

    SvarSlett