søndag 20. juni 2010

Endelig...

kan jeg gjøre som plakaten sier,  stresse ned og fortsette livet. Siste eksamen er unnagjort, forhåpentligvis min aller siste noensinne. Nå kan jeg kalle meg Interiørkonsulent, eller Interiørdesigner.
Og i den forbindelse må det jo belønning til... kan jo ikke la en slik anledning gå ifra meg.. og etter oppgavejobbing bokstavelig talt dag og natt den siste uka så synes jeg at jeg fortjener det også. Dette stettefatet fant veien hjem til meg fra Flamant/Decoroom. Herlig tjukk fot, og i kraftig steinmateriale. Kan brukes til lys, frukt, dekorasjon osv... Jeg liker det stort og kraftig har jeg funnet ut.
Ettersom vi nå er ferdig med to års studier, så betyr det også at jeg ikke kommer til å se denne gjengen her igjen, som er litt rart... vi drar til forskjellige kanter alle sammen. Det var en herlig gjeng.. Dette er bare noen få og bildet er fra studieturen i Paris.


Det som jeg derimot kommer til å se mer enn nok av denne sommeren er pappesker... vi flytter østover mot slutten av sommeren, og jeg gleder meg. Men før den tid venter masse jobbing.
Og hit skal vi flytte.. etterhvert når det kommer et hus opp her. Slik så tomten ut når vi var der i påsken, og det blir så spennende å følge en byggeprossess på nært hold. Kommer nok til å bli mye husbygging på bloggen utover høsten tenker jeg.


Det ble litt av hvert her idag, men siden det var en stund siden sist så måtte det bli en liten oppsummering.

Ha en fin sommer uke!



post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar