tirsdag 16. mars 2010

Vårønsker...

Tenk om disse blomstrende grener var ute i hagen, det hadde vært noe det..
Men nå har det seg slik at de er inne på kjøkkenet mitt...
Liker så godt nakne kvister oversvømmet med små blomster...
Disse ferskengrenene minner meg om at våren snart er i anmarsj, og alt skal våkne av dvalen, inklusive meg...

Ps. De to øverste er original, deretter samme bilde redigert, og under har jeg brukt en annen innstilling på kameraet, men synes det under kanskje ble litt blasst...
uansett gøy å prøve seg litt frem :)

Nå skal jeg prøve å finne malespiriten...


post signature

3 kommentarer:

  1. Hei Helena!!
    Så lekre blomstergrener du har!! Føler at hele blogglandia skriker VÅR!! =) Herlig!!

    Takk for hyggelig hilsen på bloggen min!
    Så spennende med utleieleilighet! Dersom jeg skal bo i by en gang skal jeg også bygge en liten utleiedel i huset mitt..
    Tenk om alle utleiere hadde vært som deg, pynte med blomster og møblere!! Da føler man seg ivaretatt og slike utleiere vil man huske i løpet av sin periode som student- og leier.


    Håper du finner malespiriten!! =)
    Ha en fin dag!!

    mvh Bergfrua

    SvarSlett
  2. Så mange herlige bilder!:)
    Innom her for første gang, følger deg videre hvis det går greit:)

    SvarSlett
  3. Det er ikke lenge til det ser slik ut ute også...nå kommer våren skal du se...kommer nok til å eksplodere (krysser fingrene) i farger i hagen snart...herrrrrlig!Ha en fin helg!
    Nydelige bilder!

    SvarSlett