tirsdag 19. januar 2010

Litt trøtt idag...

Skjønner ikke hvorfor jeg er så trøtt idag, tror jeg sov både lenge og godt i natt... Hadde planlagt en tur ut, og da kommer man jo ikke tomhendt hjem kan skjønne.
Denne saken ble med hjem fra Plantasjen..

Syntes ikke foten var så fin, så den fjernet jeg..

Mye finere slik, nå kan den holde kokebøkene med selskap ..

Familiekokeboka fikk jeg til jul, og der var det masevis av oppskrifter, skal nok prøve ut både det ene og det andre i den...

Nå tenker jeg det skal blir godt med en kopp te i denne fine koppen..

Super størrelse, stor og god, og navnet var Maharaja som betyr konge i India. Me like 


Denne boka skal jeg også kose meg med, det lille jeg så i butikken virket lovende, men langt bak i hodet mitt så mener jeg en blogg har sagt noe om denne, at den var litt skuffende. Krysser fingrene....

















post signature

4 kommentarer:

  1. Ka va da der du kjøpte på Plantasjen? Berre pynt, eller? Kunne kje sjå kva det var. Stilig i alle fall ;)

    Håper du er opplagt og klar for nytt prosjekt i morgon :)

    SvarSlett
  2. Og forresten, du har fått kreativ blogg-award av meg :) Lukke til!

    SvarSlett
  3. Det var på Catherine sin blogg mener jeg å huske..hadde tenkt å kjøpe den jeg også, men ble litt usikker når hun ble skuffet over innholdet.

    - Kan jo være vi liker den, så vil gjerne høre hva du syntes om;);):D

    SvarSlett