tirsdag 10. november 2009

if I were a rich girl, tarararararararara

Selv om denne strider mot min praktiske sans... så skulle jeg gjerne hatt den på badet, masse atmosfære...

Bilde hentet fra Finn (importfirma Nordic Import)

I helgen gjorde jeg om litt i Tv-stua, to Ektorpsjeslonger ble satt sammen, så nå er det en skikkelig kosekrok, *love it*


Ja og hvem har vel ikke disse putene,*knis* jeg liker de godt for det...

Disse søte blondekoppene med en liten skål passer perfekt inn. Kjøpte bare et par stk for å teste, litt skjørt stengods. De er kjøpt på Indiska.















Og et par dager etter at jeg fant disse, så fant jeg et annet nydelig servise på et sted jeg ofte blir litt overrasket over. Men det blir i neste innlegg... kan røpe at tekopper er involvert :o)
God natt fra meg

post signature


1 kommentar:

  1. Så koselig med de stolene, pledd og tekoppene, du er flink!

    Klem fra Leemora

    SvarSlett