mandag 13. juli 2009

Regnbilder av ferdig teakbord


Ja nå må jeg bare få lagt ut litt til. Fikk ikke sove i natt for hodet eksploderte av ideer, tekster, tablåer osv.















Her er bordet ferdig, både det store og det lille sidebordet.










Disse to er neste prosjekt. De skal få samme behandling, og det behøver de virkelig!!
















Denne gamle Byarum benken behøver også litt behandling. Den kjøpte jeg da jeg bodde i Uppsala for snart 20 år siden, og den har fulgt meg siden. Angrer ikke på det! Tror det er mange her inne som liker den som den er, men jeg har ikke lyst til at den skal bli ødelagt, derfor må den få litt beskyttelse.

Stilmessig tror jeg ikke jeg er fullt så shabby heller, men det vil jo vise seg








Her har lavendelen overlevd fra ifjor, litt pjuskete, men nydelig farge.









post signature

1 kommentar:

  1. Så merkelig, nå har jeg rettet og oppdatert innlegget mange ganger men det stemmer ikke overens m forhåndsvisningen....

    SvarSlett